tel.: 02/50 200 200 | e-mail: jaga@jaga.sk
Casopisy_obalky_940px_MD_2015Najštýlovejší časopis o bývaní na Slovensku

104 000 čitateľov si prečíta jedno vydanie časopisu Môj dom (zdroj: MML)

Základné údaje o časopise
Periodicita: 11-krát ročne + špeciál
Cena: 1,63 €
Náklad: 25 000 výtlačkov
Ročník: 18.
Rozsah: 128 až 200 strán
Formát: 220 × 280 mm

Časopis Môj dom prináša čitateľom inšpirácie na krajšie a príjemnejšie bývanie. Poradí im, ako si štýlovo zariadiť jednotlivé miestnosti, aké farby a materiály pritom zvoliť, ako postupovať pri rozličných stavebných úpravách a rekonštrukciách, čo si všímať pri kúpe nábytku, doplnkov a domácich spotrebičov. Čitateľ sa tiež dozvie, aké úskalia ho čakajú pri stavbe rodinného domu. Ak je majiteľom vlastnej záhrady, určite ho poteší samostatná časť venovaná záhradným inšpiráciám a príkladom vydarených riešení.

Rýchly kontakt » inzercia v časopise Môj dom

Tel.: 02/50 200 225
E-mail: obchod@jaga.sk

Profil čitateľa

Typickými čitateľmi časopisu Môj dom sú najmä ženy a muži v produktívnom veku od 35 do 50 rokov. Majú úplné stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie, sú živiteľmi rodiny s deťmi a majiteľmi vlastného bytu alebo domu so záhradou. Snažia sa zariadiť, skrášliť a zútulniť svoj interiér, ale využívajú aj nápady týkajúce sa balkónov, terás, záhrady a okolia domu. Hľadajú rady, tipy a informácie o stavebných výrobkoch, technológiách a materiáloch. Pomerne veľkú skupinu predstavujú tiež čitatelia do 35 rokov, ktorí sú slobodní a časopis Môj dom je pre nich inšpiráciou pri vytváraní príjemného bývania. Inzercia v časopise Môj dom ovplyvňuje rozhodovanie väčšiny čitateľov pri výbere výrobkov alebo firiem a viac ako polovica z celkového počtu čitateľov sa na základe časopisu Môj dom obrátila na niektorú z inzerujúcich firiem.

Čo je prieskum MML-TGI?

Je to nezávislý prieskum spotrebiteľského správania, ktorý sa robí v 70 krajinách sveta. Na Slovensku funguje od roku 1997. Hlavným ťažiskom projektu je monitoring čítanosti a sledovanosti 390 slovenských médií, predovšetkým tlače a rádií. Prieskum je vykonávaný 4-krát ročne na vzorke 8 000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov.

Akí sú čitatelia časopisu Môj dom?

Čitatelia časopisu Môj dom financujú svoje bývanie kombináciou vlastných zdrojov a úveru!

  • Graf_komb_financovanie_byvanie_web_175
    ■ 59 % = 61 360 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu svojho bývania kombináciou vlastných zdrojov a úveru (VZ a Ú)
    ■ 24 % = 24 960 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu prostredníctvom úveru na bývanie (Ú)
    ■ 10% = 10 400 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu kombináciou vlastných zdrojov a stavebného sporenia (VZ a SPOR)
    ■ 7 % = 7 280 čitateľov financuje stavbu, kúpu či rekonštrukciu len z vlastných zdrojov (VZ)
  • Graf_zeny_dominuju_web_175

    ■ 66 % = 68 640 čitateľov Môjho domu sú ženy, ktoré kladú dôraz na kvalitu svojho bývania
    ■ 34 % = 35 360 čitateľov Môjho domu sú muži ako potenciálni zákazníci stavebných firiem hľadajúci inšpirácie práve v stavebných rubrikách

  • Graf_Casopis_pre_vsetkych_web_175
    ■ 28 % = 29 120 čitateľov Môjho domu je vo veku 20 až 29 rokov
    ■ 29 % = 30 160 čitateľov Môjho domu je vo veku 30 až 39 rokov
    ■ 24 % = 24 960 čitateľov Môjho domu je vo veku 40 až 49 rokov
    ■ 16 % = 16 640 čitateľov Môjho domu je vo veku 50 až 59 rokov
    ■ 3 % = 3 120 čitateľov Môjho domu je vo veku 60 až 69 rokov
  • Graf_Majitelia_nehnutelnosti_web_175

    ■ 36 % = 37 440 čitateľov vlastní dom
    ■ 49 % = 50 960 čitateľov vlastní byt
    ■ 15 % = 15 600 čitateľov nevlastní ani dom, ani byt

  • Graf_Priemerny_prijem_web_175

    ■ 62 % = 64 480 čitateľov má priemerný životný štandard, priemerné príjmy
    ■ 36 % = 37 440 čitateľov má najvyšší sociálny status v spoločnosti, najvyššie príjmy
    ■ 2 % = 2 080 čitateľov má podpriemerný životný štandard, napr. študenti, nezamestnaní, dôchodcovia

Zdroj: čitateľský prieskum na vzorke 2346 ľudí, ktorí si kúpili časopis Môj dom

Kto je náš čitateľ?

■ súčasní i budúci majitelia rodinných domov a bytov
■ záujemcovia o výstavbu, rekonštrukciu a zariaďovanie svojho obydlia
■ verejnosť kladúca dôraz na kvalitu bývania
■ bytoví architekti a dizajnéri

Distribúcia časopisu

■ predplatitelia
■ novinové stánky, predajne tlače, čerpacie stanice
■ obchodné reťazce (napr. BILLA, CARREFOUR, COOP JEDNOTA, HYPERNOVA, KAUFLAND, LUKOIL, METRO, OMV, SHELL, SLOVNAFT, TESCO)
■ predaj vo vybraných špecializovaných obchodoch (stavebninách, stavebných centrách…)
■ predaj v kníhkupectve JAGA (budova Stavebnej fakulty STU v Bratislave)
■ predaj na výstavách a veľtrhoch zameraných na bývanie a stavebníctvo
■ predaj prostredníctvom stránky www.jagastore.sk
■ elektronický predaj časopisu prostredníctvom stránky www.floowie.com

MD_EP_2016_terminy_s940

 

 

MD_EP_2016_cennik_s940

 

 

Portál www.mojdom.sk

Mojdom.sk je denne aktualizovaný portál pre ľudí, ktorí hľadajú inšpiráciu ako vylepšiť svoje bývanie, potrebujú poradiť pri stavbe alebo rekonštrukcii svojho príbytku či záhrady.
Viac

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre inzerovanie v produktoch vydavateľstva JAGA.
Viac

Kompletný edičný plán JAGA GROUP v pdf

Na tomto mieste nájdete kompletný edičný plán vydavateľstva JAGA GROUP a na stiahnutie vo formáte PDF.
Viac

Máte otázky ohľadom inzercie? Kontaktujte nás!

Ľudmila Prekalová
Obchodná riaditeľka

T: +421 2 50 200 225
M: +421 903 592 378
E: ludmila.prekalova@jaga.sk

Katarína Lipovská
Obchodná manažérka

T: +421 2 50 200 257
M: +421 903 288 511
E: katarina.lipovska@jaga.sk

Martin Moravčík
Obchodný manažér

T: +421 2 50 200 217
M: +421 903 873 005
E: martin.moravcik@jaga.sk

Jaroslava Omastová
Obchodná manažérka

T: +421 2 50 200 205
M: +421 903 245 665
E: jaroslava.omastova@jaga.sk

Zuzana Schmidtová
Obchodný manažér

T: +421 2 50 200 206
M: +421 902 982 999
E: zuzana.schmidtova@jaga.sk

Juraj Vilkovský
Obchodný manažér

T: +421 2 50 200 222
M: +421 903 246 321
E: juraj.vilkovsky@jaga.sk

Na začiatok